14 Aralık 2016 Çarşamba

DETOX SUYUMUN TARİFİ VE FAYDALARI

Bir süredir blog'a yazı yazamadım. İçimden hiçbir şey yapmak gelmiyordu. Malum terör saldıları,halepteki müslüman kardeşlerimizin durumu derken paylaşımlarıma bir süre ara verdim.
Bu yazımda sizlere kendi tarifimden detox suyumu anlatacağım,umarım yararlı olur.

DETOX SUYUMUN İÇİNDEKİLER;
-Brokoli
-Yeşil elma
-Greyfurt suyu
-Maydanoz
-Salatalık
-Yarım limon suyu
Meyve ve sebzeleri ekliyorum ağzı kapanabilen bir sürahide bir süre demlenmesini bekliyorum. Biraz çalkalıyorum veya karıştırabilirsiniz. Daha sonra içiyorum.

DETOX SUYUNUN FAYDALARI;
-Bedeni arındırır ve yağ yakmanızı sağlar.
-Ödem attırır.
-Vitamin ve minerallerle bağışıklık sisteminizi güçlendirir.
-Toksinleri attırır.
-İdrarı söktürür vücudun su tutmasını engeller.
-Limon ve greyfurt ile yağları yakmanıza yardımcı olur.
-Yalnız greyfurt suyu tüketirken mutlaka dikkat edin bazı ilaç ve antidepresanlarla etkileşime girip kötü sonuçlara yol açabiliyor.
-Daha bir sürü faydası olan detox sularını içerken mutlaka iyice araştırmanızı öneririm.
NOT:Brokoli suyuda kaldıkça kokusunu veriyor. Rahatsız olanlar suyuna brokoli eklemeyebilir.

Okuduğunuz için çok teşekkür ederim.
Blogumu izlemeye almayı lütfen unutmayın.❤


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder