15 Aralık 2016 Perşembe

HASK MACADAMİA OİL SAÇ KREMİ

Herkese yeniden merhaba bugünkü yazımda sizlere Hask markasına ait macadamia yağı içeren derinlemesine nemlendirici saç kreminden bahs edeceğim,keyifli okumalar.

Öncelikle maskenin kokusu benim kesinlikle sevmediğim bir koku oldu bayat çikolata gibi kokuyor. Ben daha çok temiz kokuları seviyorum ama ürünün kokusunun da seveni çokmuş.
Nemlendirme vaadini yerine getirdiğini düşünüyorum.
Ürünü bu ambalajda kullanmak zor olacağı için plastik kapaklı bir kaba döktüm öyle kullanıyorum.
Fazla uzun ömürlü bir ürün değil yaklaşık 5-6 kullanımlık en fazla.
Saçlarımın elektriklenmesini engelledi.
Parlaklık verdi.
Yumuşattı fakat geçici bir yumuşaklık.
Sadece uçlara uygulamaya dikkat edin aksi takdirde saç dökülmesine ve yağlanmaya yol açabilir.
Saçlarımın kolay şekil almasını sağladı.
Diğer ürünlerini de denemek istediğim bir marka,ürün güzel fakat kokusundan dolayı bir daha almam sanırım.
Arkadaşım selin'e ürünü denemem için hediye ettiği için teşekkür ederim. :)

Umarım faydalı olmuştur. Yorum bırakmayı ve blogumu izlemeye almayı lütfen unutmayın.❤


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder