4 Aralık 2016 Pazar

MAYBELLİNE INSTANT ANTI AGE THE ERASER EYE KAPATICI

Herkese yeniden merhaba,bugün ülkemize 1 ay önce gelen,çok tartışılan göz altı kapatıcısından bahs edeceğim,kapatıcım esrarengiz bir biçimde ortadan kaybolduğu için fotoğraf alıntıdır,keyifli okumalar.💙

MAYBELLİNE INSTANT ANTI AGE THE ERASER EYE / NUDE :
Kapatıcının ülkemize geleceğini ilk olarak Alp Kavasoğlu duyurmuştu,age rewind'in türkiyeye geleceğini duyan herkes çok sevinmişti,ben de dahil.
Son bir kaç gündür içinde bir çok zararlı kimyasal olduğu hakkında yazılar yazılıyor,içeriğinde en çok dikkat çeken madde ise PARABEN! Paraben'in insan sağlığına zararlı bir madde olduğunu biliyoruz fakat sadece bu kapatıcı değil,kullandığımız bir çok kozmetik üründe bu madde zaten var. Paraben yoksa da ona muadil zararlı maddeler bulunuyor. Kozmetik ürünleri kullanıyorsak bu ürünlerden kaçmak neredeyse mümkün değil.
Dikkat çekmek istediğim bir başka konu ise kapatıcının ismi Age Rewind fakat üzerinde Eraser Eye yazıyor. Ambalaj aynı fakat ismi değişik de olabilir bu benim ilgilimi çok çekti.

MEMNUN KALDIM MI?
HAYIR. Bence asla şişirildiği kadar iyi bir ürün değil. Gratis çalışınının yanlış yönlendirmeleri sonucunda ten rengime koyu olan rengi almış annem. Aydınlatma işlemi yapmam zaten mümkün değil. Kapatıcılık konusunda NUDE renginden memnun kalmadım LIGHT rengini bilemiyorum,sanırım hiç bir zaman bilemeyeceğim çünkü bir daha kullanmayı düşünmüyorum. Sünger ve fırçayla uygulandığında ürün yok oluyor sadece hafif pudralı bir görüntü kalıyor bu yüzden en iyi uygulamayı be parmaklarımla yaptım. 3 haftadır kullanıyorum göz altlarımda kabarık beyaz noktaya benzeyen şeyler çıktı. Hemen kullanmayı bıraktım. Sünger aplikatörü açısından da gözlerin enfeksiyona çok açık olduğunu düşünüyorum.

Beni hayal kırıklığına uğratan bir ürün oldu maalesef.

Okuduğunuz için teşekkür ederim. Blogumu izlemeye almayı unutmayın.🎀💜


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder