3 Eylül 2016 Cumartesi

OTACI LİMONLU ZEYTİNYAĞLI ŞAMPUAN

Herkese merhabalar,bu yazımda Otacı markasına ait limon ve zeytinyağlı şampuandan bahs edeceğim. Keyifli okumalar.👇
Öncelikle uzun süredir bitkisel şampuan arayışındaydım saçlarımın aşırı kuru ve yıpranmış olduğunu zaten defalarca söyledim biliyorsunuz. Otacı'ya bir şans vermek istedim. Şampuan kuru ve normal saçlar için,fiyatı 15 TL civarı.

Vaadleri;
Saçları ve saç derisi hassas bir şekilde temizler.
Limon özleri ışıltı ve enerji verir.
Saf zeytinyağı bakım yapar ve yumuşaklık sağlar.
Kolay tarama ve şekil almaya yardımcı olur.

Benim deneyimim;
Öncelikle ben şampuanı ilk yıkamadan itibaren sevdim,saçlarıma verdiği yumuşaklığı durulama anından itibaren çok sevdim.
Kıtır kıtır saç uçlarım bile yumuşacıktı krem kullanmaya gerek duymadım.
Parlattığı da çok doğru.
Saç diplerimin temizlediğini hissettim ve çok beğendim.
1 şişe bitirdim arada başka bir şampuan kullanacağım ki,saçlar bir şampuana alışınca eskisi gibi tepki vermiyor. Sonrasında kesinlikle geri döneceğim bir şampuan. Kolay kolay benim saçıma bir ürün iyi gelmez,fakat benden geçer not aldı! Saçtan saça farklılık gösterebilir ben olumlu sonuç aldım.

Okuduğunuz için çok teşekkürler,bloğuma abone olmayı izlemeye almayı unutmayın.
Umarım faydalı olmuştur.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder