20 Ağustos 2016 Cumartesi

TEDİ MAKYAJ SÜNGERİ

Herkese yeniden yeniden merhabalar! Bugünkü yazımda Tedi'den almış olduğum makyaj süngerini anlatacağım,dilerseniz buyrun okumaya devam edin.👇

TEDİ MAKYAJ SÜNGERİ HAKKINDA DENEYİMLERİM
-Tedi mağazalarından bu süngeri satın aldım. Markasını bilmiyorum kutusunu attım maalesef. Zaten tek marka sünger var.
-Ürünü mağazada ilk elime aldığımda zaten olumlu pek izlenimim yoktu açıkçası fakat sizler için aldım bir tane ve 2-3 kere şans verdim.
-Sünger musluğun altına tuttuğumda asla şişmedi.
-İçine suyu çekmediği için sıkmak çok zor oldu ve çok az su çıktı.
-Islatmadan önce de,ıslattıktan sonra da sünger çok sertti.
-Kapatıcı,fondöten yaymaya çalıştığımda tüm ürünü emdi.
-Ürünü dağıtamadım sertliğinden ve süngerin ürünü emmesinden dolayı.

Açıkcası ben bu ürünü hiç sevmedim. Hiç bir işe yaramadı. Çöpe atılmış 5 TL bence.

OKUDUĞUNUZ İÇİN ÇOK TEŞEKKÜR EDERİM. UMARIM FAYDALI OLMUŞTUR. BLOGUMU TAKİBE ALMAYI UNUTMAYIN!❤


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder