20 Ağustos 2016 Cumartesi

WATSONS LİMONLU HAMAMELİSLİ TEK KULLANIMLIK MASKE

Herkese yeniden merhabalar efendim! Nasılsınız,umarım iyisinizdir. Bugünkü yazımda sizlere Watsons markasına ait tek kullanımlık maskeden bahs edeceğim dilerseniz buyrun okumaya👇

ÜRÜN VAADLERİ,AÇIKLAMASI:
-İçeriğindeki hamamelis ve limon ile özel olarak formüle edilmiştir.
-Hamamelis yağlı ciltlerin denglenmesine yardımcı olur.
-Hyolorik asit ile zenginleştirilmiş formülü cildi nemlendirmeye ve daha yumuşak ve nemli bir cilde sahip olmanıza yardımcı olur.
-Temizlenmiş cilde maske yerleştirilerek 15-30 dk bekleyiniz. Durulamaya gerek yoktur.

NASIL KULLANDIM-YORUMLARIM NELER?
-Maskeye açıklamasında olduğu şekilde cildimi önceden yıkayıp hazırladım.
-Kağıt şeklindeki maskeyi önceden temizlenmiş cildime yerleştirdim.
-15-20 dk kadar bekledim.
-Maskeyi çıkarttığımda yüzüm oldukça nemliydi  ve gerçekten yumuşaktı.
-Herhangi bir irritasyona neden olmadı diyebilirim.
-Ben maskeden memnun kaldım diyebilirim.

OKUDUĞUNUZ İÇİN TEŞEKKÜR EDERİM,BLOGUMU TAKİBE ALMAYI UNUTMAYIN. ❤


2 yorum:

  1. Limonlusunu denemedim buna bakmalıyım :)) Salatılıklısını denemiştim çok güzel yumuşacık yapmıştı yüzümü :)

    YanıtlaSil