5 Eylül 2016 Pazartesi

PURE BEAUTY BB KREM

Merhabalar efendim,bugün ki yazımda Uzun süredir kullanıp deneyimlediğim Pure Beauty BB Kremden bahs edeceğim. Dilerseniz buyrun okuyun;👇

Ürün tanımı & içeriği;
Yeterli miktarda uygulama ile cildinizi nemlendirirken fondöten kullanmadan kapatıcılık özelliğinden de yararlanabilirsiniz.
Antioksidan
Aydınlatıcı
Cilt esnekliğini kazandırmaya yardımcı
Nemlendirici
Gözenekli görünümün giderilmesine yardımcı.
Güneşin zaralı ışınlarına karşı koruyucu SPF 42 PA++ içeriyor.

Deneyimlerim;
Düzenli kullandığım dönemde gördüm ki kesinlikle güneşten koruma özelliği çok başarılı ve belirgin.
Kokusu çok hoş.
Kış döneminde cildimle uyum sağlamasına rağmen yaz döneminde benim cildim için uygun olmadığına karar verdim.
Cilt tipim karma/yağlı.
Aşırı sıcaklarda cildimden kusma yaptı,yüzümde hiç dayanmadı maalesef.
Cildi nemlendirdiğini de düşünüyorum.
Bu ürün benim için kış aylarında kullanabileceğim bir seçenek, o zaman memnun kalmıştım. Watsons mağazalarında bulabilirsiniz. Fiyatını tam hatırlamıyorum ama 30 TL civarıydı sanırım.

Okuduğunuz için çok teşekkürler. Bloğumu izlemeye almayı ve yorum yapmayı unutmayın.❤


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder