29 Eylül 2016 Perşembe

LOREAL STUDİO LİNE HACİM KÖPÜĞÜ

Hepinize yeniden merhabalar,bugünkü yazımda Loreal Paris markasına ait studio line silk&gloss saç köpüğünden bahs edeceğim. Dilerseniz okumaya devam edin.❤

ÜRÜNÜN AÇIKLAMASI VE VAADLERİ;
-Silk&gloss hacim köpüğü saçınızı tel tel şekillendirirken hacim de sağlar.
-İpek mikro fiberleri ile zenginleştirilmiştir.
-Parlaklık verir.
-Saçlarınızda ipeksi bir yumuşaklık bırakır.

BENİM YORUMLARIM;
-Ürünün ilk olarak turuncu olanını annem kullanmaya başladı,o memnun kalınca bende almak istedim ve eve mağazasından mor olanından bir tane edindim.
-Aslında mor olanı belki aynı değildir sert yapabilir diye düşünüyordum fakat gayet yumuşak bırakıyor saçları.
-Diğer saç köpüklerine göre parmaklarımı saçlarımın arasından rahatlıkla geçirebiliyorum.
-Ürünü önerildiği gibi ceviz büyüklüğünde kullanıyorum,tüm saçıma şekil vererek yayıyorum.
-Saçlara kalıcı çok hoş bir parlaklık veriyor.
-Ben ürünün performansından oldukça memnunum,çok severek kullanıyorum sizlere de kesinlikle öneririm.

Okuduğunuz için teşekkür ederim,blogumu izlemeye almayı unutmayın lütfen.❤


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder