28 Eylül 2016 Çarşamba

ELSEVE MUCİZEVİ YAĞ SAÇ GÜZELLEŞTİRİCİ KREM

Bugün ki ikinci yazıdan tekrar merhabalar,bu yazıda loreal elseve mucizevi yağ saç güzelleştirici krem'den bahs edeceğim. Lütfen okumaya devam edin.👇

ÜRÜNÜN AÇIKLAMASI;
-6 değerli çiçek özü yağı ile zenginleştirilmiş formülü hafif ve ince dokusu ile saçı besler. Saç güzelleştirici krem'in yağlı his bırakmayan dokusu,saçı ağırlaştırmaz. Saça yumuşaklık ve parlaklık kazandırırken,şekillendirmeyi kolaylaştırır.
-Besler,yumuşatır,parlatır,korur.

SAÇA NASIL UYGULANIR?
-Islak saçın tamamına uygulanarak,saçı yoğun bir şekilde besler.
-Kurutmadan önce saç boy ve uçlarına uygularak saçı 230° ısıya kadar korur.
-Saça fındık büyüklüğünde uygulanmalıdır.

BENİM YORUMLARIM;
-Ben kuru ve sert saçlar için olanı kullanıyorum, birde normal saçlar için olanı var.
-Islak saçımın kulak hizasından aşağıya doğru uyguluyorum,diplere getirmiyorum.
-Kokusu hoş, parfüm gibi zaten içeriğinde parfüm varmış.
-Saçlarımı yumuşatıyor evet,ama pamuk gibi de yapmıyor.
-Kokusu gayet kalıcı.
-Eğer saçlarımı düzleştireceksem düzleştirmeden önce de uçlarına uyguluyorum bu şekilde gerçekten şekil alması kolaylaşıyor.
-Besleyici olduğunu düşünüyorum.
-Oldukça bereketli bir ürün.
-Fiyatı indirimde 10 TL.
Kısacası ben memnun kaldım,bittiğinde başka ürün arayışına devam edeceğim ama istediğim gibi bir ürün bulamazsam buna geri dönebilirim.

Okuduğunuz için teşekkürler,umarım yararlı olmuştur. Blogumu izlemeye almayı unutmayın.❤👉


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder