28 Eylül 2016 Çarşamba

SAÇ BAKIM YAĞINIZI KENDİNİZ OLUŞTURUN

Yeniden merhaba,bu yazı saç bakımını evde kendisi yapmak isteyenler için,keyifli okumalar.👇

HANGİ YAĞLARI BİRLEŞTİRDİM?
-Yılan yağı
-Zeytin yağı
-Çörek otu yağı
-Hint yağı
-Kayısı yağı
-Çam terebentin yağı
-Macadamia yağı
-Jojoba yağı
-Hindistan cevizi yağı
-Kantaron yağı
-Ceviz yağı
-Susam yağı
-Buğday yağı
-Badem yağı
-Fındık yağı
İsteğe göre saç derisini dezenvekte etmek için biraz sirke'de ekleyebilirsiniz.
Ben bazen içine 1 ampul b vitamini ekliyorum. Aynı şekilde e vitamini de ekleyebilirsiniz.

YAĞLAR NEYE YARIYOR?
Saç tipim bildiğiniz gibi aşırı yıpranmış, işlem görmüş. Yağlar sayesinde saçlarımı bir nebze toparladım ve sizlerle paylaşmak istedim.
Saçlara yoğun bakım yapıp,parlatıyor.
Kan akışını hızlandırarak uzamayı hızlandırıyor.
Saç deresini canlandırıyor.
Saç derisi ve saçlara yoğun nem veriyor.
Saç derisini dezenfekte edip kepek vs. sorunlara çözüm sağlıyor.
Saçları yoğun bir şekilde besliyor.
Tüm saç problemlerine yarar sağlıyor.

NASIL UYGULUYORUM?
Ben hafta 2-3 kez saç diplerime masaj yaparak yediriyorum,kalan yağı da saç uçlarıma getirmeye özen gösteriyorum.
En az 1 saat bekletiyorum,dilediğiniz kadar bekletebilirsiniz.
Unutmayın,doğadan gelen herşeyin yararı sonsuz.

Okuduğunuz için teşekkür ederim,umarım faydalı olmuştur. Bloğumu izlemeye almayı lütfen unutmayın.❤👉


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder