30 Eylül 2016 Cuma

ELSEVE KIRILMA KARŞITI SIVI SAÇ KREMİ

Hepinize yeniden merhabalar,bugünki  yazımda loreal elseve markasına ait sıvı saç kremini anlatacağım. Dilerseniz okumaya devam edin.

ÜRÜNÜN VAADLERİ;
-Seramid çimento ile zenginleştirilmiş formülüyle saçın kırıklarından dolayı oluşan boşluklarını doldurur.
-Saç yüzeyini pürüzsüzleştirir.
-Saçın dayanıklığı artar.
-İnce mikro dağıtılabilen formülü saça nüfuz eder.
-Anında tarama.
-Yıpranmış saçlar.

BENİM DENEYİMLERİM;
-Markete gittiğimde ürünü alarak kasaya yöneldim,ürünün başka bir ürünün hediyesi olduğunu söylediklerinde çok üzüldüm sıvı saç kremi kullanmak istiyordum çünkü, sonra kasada ilgili bir beyefendi bana alabileceğimi söyledi,ve bu ürüne ücret vermeden kavuşmuş oldum aslında.
-Ben onarma vaadiyle ilgili tam birşey söyleyemeceğim böyle bir gözlemim olmadı.
-Saçları çok güzel açıyor. Kolay taranmasını sağlıyor.
-Fazla sıkıldığında maalesef yapışık bir his bırakıyor,o yüzden dikkat etmek gerekiyor.
-Genel olarak sıvı saç kreminden bir şey beklemek doğru değil bence,saçları kolay taramaya yardımcı olması yeterli benim için. O açıdan memnun kaldım.

Okuduğunuz için teşekkürler,blogumu izlemeye almayı lütfen unutmayın.❤


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder