30 Eylül 2016 Cuma

HİNDİSTAN CEVİZİ YAĞININ FAYDALARI/KULLANIM ALANLARI

Bugün çok konuşulan her derde deva hindistan cevizi yağı'nın faydalarından söz edeceğim,keyifli okumalar.

FAYDALARI VE KULLANIM ALANLARI;
-Metabolizmayı harekete geçirir.
-İdrar yolu enfeksiyonuna, apseye neden olan bakterilere karşı vücudu korur.
-Mantar enfeksiyonlarını engeller.
-Grip,HIV,tifo vb. hastalıklara neden olan virüslerle savaşır.
-Bağırsaklarda parazit oluşmasını engeller.
-Reflü belirtilerini yatıştırır.
-Kan şekerini,ünsülini dengeler.
-Kalp ve damar sağlığını korur.
-Tiroid bezlerinin düzgün çalışmasını sağlar.

CİLDE VE SAÇA FAYDALARI;
-Bariyer oluşturarak cilde koruma sağlar ve enfeksiyonları yatıştırır.
-Göz çevresindeki şişlikleri,ince çizgileri alır.
-Cildi sıkıştırarak yaşlanma belirtilerini yavaşlatır.
-Doğal bir makyaj temizleyicidir.
-Cilt ve saçlar için nem bombasıdır.
-Saçlara parlaklık,yumuşaklık ve dolgunluk verir.
-Saç derisindeki kan akışını hızlandırarak saçların hızlı uzamasına fayda sağlar.

BEN NE İÇİN VE NASIL UYGULUYORUM?
-Ben bazen cildime maske gibi sürerek 20 dk bekletip yıkıyorum.
-Bazen zorlu makyajımı çıkartıyorum.
-Genel olarak ise saçlarımda kullanıyorum,zaten gördüğünüz gibi bitmek üzere 2 kullanımlık ancak var dibinde.
-Saçlarımın diplerine ve uçlarına bolca sürüp komple saçıma uyguladıktan sonra saçımı toplayıp bekleyebildiğim kadar bekliyorum.
-Saç uzamasına beslenmesine yumuşamasına inanılmaz fayda sağlıyor.
-Benim tavsiyem soğuk sıkım katı kıvamda almanız.
-Watsonslarda'da bu yağı ve çeşitlerini bulabilirsiniz.
-Ve tabiki aktarlarda.
-Yağın fiyatı 50 tl civarı.

Okuduğunuz için teşekkürler,blogumu izlemeye almayı unutmayın.❤


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder