10 Ekim 2016 Pazartesi

MARLETT TAKMA TIRNAK

Herkese yeniden merhaba! Bugün Tedi'de satılan Marlett markasına ait takma tırnaklardan bahs edeceğim, keyifli okumalar.

Öncelikle her zaman takma tırnak kullanan biri olmadığımı,ve kullanmayı hiç beceremediğimi söylemeliyim. Ne zaman bu işe girişsem akşam takıyorum sabaha mutlaka en az 2 tırnak düşmüş oluyor. Ama denemeye devam ediyorum,özel günler için kurtacı oluyorlar.

Marlett markasına ait tırnakları Tediden satın aldım.
İçerisinde 24 adet tırnak var.
Kendime uygun boyutlardakileri seçtim.
Akşam tırnaklarıma uyguladım.
Gece yattım,sabah kalktığımda bir tanesi bile yerinden oynamamıştı.
Çok yoğun bir gün geçirdim,tırnaklarımı çok fazla kullandım,ufak bir hasar dahi olmadı.
Eve gelmeme yakın işaret parmağımın tırnak dibinde kan toplanmıştı çok dibe uygulamış olabilirim.
Eve gelip hemen çıkarmaya çalıştım,o kadar zor çıktı ki,böyle güçlü tırnakları ilk defa görüyorum gerçekten.
Kutunun içerisinden çıkan yapıştırıcı japon yapıştırıcısı değilse bile japon yapıştırıcısı kadar kuvvetli.
Genel olarak memnun kaldım,acil durumlarda kullanılabilir.

Okuduğunuz için teşekkür ederim. Blogumu izlemeye almayı unutmayın lütfen,umarım yararlı olmuştur.❤


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder