23 Nisan 2016 Cumartesi

TIRNAK YEME ALIŞKANLIĞI-TIRNAK UZATMA

Herkese yeniden merhaba! Nasılsınız,umarım iyisinizdir.❤ Bugünki yazımda sizlere tırnak yeme alışkanlığımda tırnaklarımı uzatmama yardımcı olan ürünlerden bahs edeceğim. Bu tarz yazılar gördüğümde iradeye bak nasıl tırnak yemeyi bırakmış vs. Diyordum hep. Aslında alakası yokmuş. Toplumda bu alışkanlığın göze batması yeterliymiş.

NEUTROGENA EL VE TIRNAK BAKIM KREMİ;
-Bu kremin tırnak uzatma maceramda payı büyük. Vaadlerinde 2 kat daha güçlü tırnaklar var. Yerine de getiriyor. Fakat düzenli kullanımda. Kokusu ise harika😍

FLORMAR NAİL CARE CALCİUM GEL;
Yani pek bir işe yaradığını söyleyemem aslında ama yardım alınabilecek ürünlerden, bitince yenisini almam.

FLORMAR NAİL CARE MAX GROWTH;
-Kendisi çok güzel ve uygun fiyatlı bir tırnak uzatıcı.  Memnun kaldım. Tavsiye ederim👍

NK HIZLI TIRNAK UZATICI
-Flormarinkiyle muadil. Biraz daha uygun fiyatlı sanırım,gratislerde bulabilirsiniz.

KALYON ACI CİLA;
-Biliyorum tırnak yiyenler için acı cilanın hiçbir tesiri yok. Ben onu da yiyordum hatta...
-Tadı tabiki iğrenç😀
-En sevmediğiniz şey olarak düşünün bunu. İşe yarayabilir🌞

VE BENİM İÇİN EN FAYDALI OLAN MUCİZE ÜRÜN!
ALTERRA TIRNAK SERTLEŞTİCİ;
-Rosmannlarda satılan doğal içerikli bir marka olan alterra mucize birşey yapmış!
-Tırnaklarınıza uyguladığınızda 30 sn içinde tırnak tarafından emiliyor.
-Çok iç açıcı bir kokusu yok yağ formunda bir ürün.
-Tırnakları semsert yapmasının yanı sıra sağlıklı uzamasına da yardımcı oluyor.
-Gidin alın bayıldım! Fiyatı 10 TL sanırım..
-Üzerine hemen oje sürmeyin,ojeniz soyulur. Bir kaç saat hatta bir gece bekleyin.

İşte benim yardımcılarım bu şekilde,umarım faydalı olmuştur. Bloğumu takibe almayı unutmayın.❤


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder