18 Nisan 2016 Pazartesi

MECİTEFENDİ AYNISEFA KREMİ

Herkese yeniden merhabalar! Uzun süredir bitkilerden gelen şifalara merak sarmıştım,bunu da sık sık sizlerle paylaşıyordum. Bugün ki yazımda mecitefendi markasına ait aynısefa kreminden bahs edeceğim,dilerseniz buyrun😊 👇

AYNISEFA KREMİ FAYDALARI;
-Cilt için nemlendirici olarak bilinmektedir.
-Cildin nem oranını dengeler ve sağlıklı bir görünüm almasına yardımcı olur.
-Tahriş olan cildi onarıcı etkisi vardır.
-Mantar,egzama gibi problemlere iyi gelir.
-Cilt lekeleri,siyah nokta ve akne üzerinde oldukça etkilidir.

YAPISI;
-Aynısefa kremi olarak geçiyor fakat yapısı yağ kıvamında.
-İçerisinde partiküller içeriyor.
-Oldukça yoğun kıvamlı ve emilmesi zor bir ürün. Bu nedenle gece yatarken ince bir tabaka uygulamanızda fayda var👍

ÜRÜN DENEYİMİM;
-Aslında aynısefa kremini ilk olarak farmasi'de duymuştum. Fakat güvendiğim bir aktardan almanın daha doğru olduğunu düşündüm ve bir tane edindim.
-Cilt lekelerinde kısa sürede etkisini gördüm diyebilirim.
-Siyah noktaları azalttığı da gözle görülür bir özelliği.
-Nemsiz dudaklarıma uyguladığımda peeling etkisi yaptığını gördüm.
-Sivilce izlerine,ve aknelerede kısa sürede çözüm oldu.
-Ben gayet memnunum,size de tavsiye edebilirim. Fiyatı 15 TL.
-Gece uygulamanızı tavsiye ederim,oldukça yağlı ve zor emilen bir ürün.

OKUDUĞUNUZ İÇİN TEŞEKKÜR EDERİM,UMARIM FAYDALI OLMUŞTUR. BLOGUMU TAKİBE ALMADIYSANIZ,TAKİBE ALMAYI UNUTMAYIN😘


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder