9 Mayıs 2016 Pazartesi

SYOSS KERATİN ŞAMPUAN
Hepinize yeniden merhabalar! Nasılsınız? Umarım iyisinizdir. Bugün ki yazımda Syoss markasına ait Keratin Mükemmelliği şampuandan bahs edeceğim.
görsel alıntıdır.

ÜRÜNÜN VAADLERİ;
1-Saç hücrelerini gerekli keratin ile derinlemesine doldurarak %100*** dayanıklılık ve onarım sağlar.
2-%100* esneklik ve canlılık verir.
3-Saç tellerini pürüzsüzleştirerek, göz alıcı ışık yansımaları ile %100*ışıldayan parlaklık sağlar.
*Yıpranmış ve bakım yapılmamış saçlara oranla.
***Permalı saçlara oranla.

ÜRÜN HAKKINDA YORUMLARIM;
1-Daha önce kullanmış olduğum Syoss şampuanlar gibi,bu üründe malesef bende kepek yaptı. Yorumları okuduğumda bir çok kullanıcı da benimle aynı sorunla karşılaşmış malesef.
2-Yıkama sonrası saç derimde kaşınmaya sebep oluyor. Ve temizlik hissi vermiyor.
3-Başlarda saçlarımı yumuşattığını düşünmüştüm fakat daha sonrasında saçlarımda durulanmamışlık hissiyle ve sertlikle karşılatım. Şampuana 2 hafta süre verdim hemen karar vermemek için ama malesef sonuç değişmedi.
4-Benim gibi annemdede kepek yaptı Ve inanılmaz saç döktü. :(
Kısacası bu ürün benim için sınıfta kaldı. :(

ÖNEMLİ NOT!
Bir okuyucum tüm yazılarımı okuyarak bana,ürünlerin hepsini kötülediğimi biraz da iyi bahs etmemi önerdi,sert bir dille,sağolsun. Okuduğu için de teşekkür ederim. Gözlerine sağlık. LAKIN;BEN BEĞENMEDİĞİM ÜRÜNE BURADA İYİ YORUM YAPSAM OKUYUCUMUN BANA GÜVENİ AZALIR,HİÇ BİR ZAMAN DOĞRUDAN ŞAŞMAMAK GEREK. Blogumda bir çok beğendiğim ve önerdiğim üründe bulunuyor. Cilt ve saç tiplerimiz,ürünlerden beklentimiz hepimizin farklı olabiliyor. Benim beğenmemem sizin de beğenmeyeceğiniz anlamına gelmez. :)
OKUDUĞUNUZ İÇİN ÇOK TEŞEKKÜR EDERİM,BLOGUMU TAKİBE ALMAYI UNUTMAYIN.
HOŞÇAKALIN. :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder