14 Şubat 2016 Pazar

PANTENE ARGAN YAĞLI ELİXİR

Yağ'ın görseli

Hepinize yeniden merhabalar,bilgisayardan giremediğim için maalesef telefondan yayınlamak durumunda kalıyorum yazıları,yazı tipi vs. Seçme şansım burada yok umarım vaziyet korkunç değildir😞

PANTENE PRO-V DOĞAL SENTEZ ARGAN YAĞLI ELİXİR
Ürünün vaadleri:
Banyodan sonra saçı ağırlaştırmadan besler,şekillendirmelerden kaynaklı hasara karşı korur ve son bir dokunuş olarak saça ipeksi bir yumuşaklık ve parlaklık kazandırır.
"*doğal yağlara göre" ibaresi koyulmuş son kısma da.

Ürünün bendeki etkileri;
Saçlarım çok işlem görmüştü,yazısı bulunuyor bakabilirsiniz,ve aşırının aşırısı yıpranmıştı e dolayısıyla mat duruyordu. Bu ürünü kullandıktan sonra,gerçekten göz alıcı bir parlaklık oluştu arkadaşlarım saçıma bakıp;"saçın inanılmaz parlıyor,ne kullandın?!" diye soruyorlardı. Pantene ürünleriyle hiç anlaşamamama rağmen bu ürünle iyi anlaştık👍 kokusu klasik pantene kokuyor😂😂 çok açıklayıcı oldu sanırım😂 bence pantene ürünlerinin hepsi aynı kokuda ve harika kokuyorlar gerçekten. Yıpranmalara karşı koruyormu ona tam birşey diyemeyeceğim ama saçları olduğundan çok daha güzel gösterdiği kesin.

Nasıl kullanılır?
Üründen 2 pompa kadar elinize alıp nazikçe saç uçlarınıza uygulayınız yazıyor.

Ben nasıl kullandım?
Duştan sonra nemli saç uçlarıma 2 pompa aldım, yağı elimde ısıtıp iyice yedirdim. Daha sonra aklıma geldikçe 1er 1er uyguladım😂

Tavsiye ediyor muyum? Evet ediyorum! Elseve Mucizevi Yağ'ı daha denemedim. Denedikten sonra karşılaştırma yazısı yazabilirim.
Ürünü sevgililer günü indiriminden 6.65 tl'ye eve'den aldım. Normal fiyatı 10-13 TL  sularında sanırım.
Okuduğunuz için çok teşekkürler aşağıdan ismime tıklayıp açılan sayfadan blogu takibe alabilirsiniz👇👇👇
Hoşçakalın💕


1 yorum:

  1. Merhabalar,

    Saçın nemini ve yumuşaklığını korumak için saç bakımını aksatmamak gerekiyor. Özellikle boyalı saçların neme daha çok ihtiyaç duyduğu bir gerçek. Çünkü saç boyaları saçı biraz kurutuyor. Doğal bir bakımdan yanaysanız zeytinyağı ve hindistan cevizi yağıyla saçlarınıza bakım yapabilirsiniz. Saç yapınıza uygun bir saç maskesiyle de saç bakımınızı yapabilirsiniz. Ben de kızıl saç bakımı üzerine yazdığım yazımı paylaşmak istedim: http://www.ebrubektasoglu.com/yazi/kizil-sac-ile-ilgili-en-cok-aldigim-sorular-ve-yanitlarim/ Belki ilgilenenlere faydalı olur diye. ♥

    Sağlıkla kalın,
    sevgilerimle ♥

    YanıtlaSil