15 Şubat 2016 Pazartesi

MAX FACTOR MİRACLE TOUCH FONDÖTEN

Herkese yeniden merhabalar nasılsınız bakalım,iyisinizdir inşallah. Bu yazıda sizlere bayıldığım bir fondötenden bahs edeceğim. Dilerseniz okumaya devam😊

MAX FACTOR MİRACLE TOUCH LİQUİT ILLUSION FONDATİON
Ben bu fondotenle cosmo home indirimde tanıştım. İndirimli fiyatı dahi pahalıydı😞
Ama annem çok beğenince almıştık.
Benim bu fondatene bayılma sebebim yapısının incecik olması,incecik yapısına rağmen ortadan yükseğe kapatıcılık sağlaması. Ciltten cilde farklılık gösteririr mi bilemiyorum.
Cilde tazelenmiş,doğal ve aydınlık bir görüntü veriyor.
Ciltte asla maske gibi durmuyor,hatta varlığı bile belli olmuyor diyebilirim.
Ben ağustos ayında almıştım bu ürünü hala var mı bilmiyorum ama büyük ihtimal vardır diye düşünüyorum. Hafif yapılı bir fondoten arıyorsanız şans verilmeli bence. Karma bir cildim var bende sivilcelenme yapmadığını gözlemledim.

**Dipnot:Beğenmediğim bir ürün hakkında asla iyi yorum yapmam.

Umarım yararlı olmuştur,okuduğunuz için teşekkürler😘
İsmimin üzerine tıklayarak açılan sayfadan beni takip etmeyi unutmayın💕 👇👇👇👇👇👇👇👇


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder