17 Şubat 2016 Çarşamba

AVON BİG&DARİNG VE KİRPİK GÜRLEŞTİRME

Bugün Avon'un Big&Daring rimelinden bahs etmek istedim. Bendeki siyah rengi fırçasının şeklinden dolayı kirpik kıvırmada başarılıydı bende 1,5 senedir falan var yeni bitirebildim daha doğrusu kurudu. Topaklanma yapıyordu kirpiklerde ayrıca yapıştırıyordu bu nedenle çok dikkatli sürülmesi gereken bir rimel. Ama fiyatına göre başarılı. Ben bir daha alır mıyım bilemiyorum çünkü big&daring serisinden bir rimel daha çıkardı Avon onu da denemek istiyorum. Elimdeki rimeller bittiğinde ona şans vereceğim. Kısacası görevini yerine getiriyor du. 10/7 performansı.

Ayrıca size kirpiklerime yeni denemeye başladığım bir şeyden de bahs edeceğim. Yeni saç oluşumuna sebep olduğu için çörek otu yağını saç derime 2 aydır falan uyguluyordum. Etkisini de gördüm. Bende e saç çıkarttıysa kirpik de çıkartır diyerek maskara'nın fırçasını kullanarak kirpiklerime çörek otu yağı sürmeye başladım. Deneyebilirsiniz. Etkisi olacağına eminim.
Okuduğunuz için teşekkür ederim! Bu blog'a katılmayı unutmayınl👍💕 


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder