18 Şubat 2016 Perşembe

MAC EXTENDED PLAY LASH RİMEL

Merhaba canlar iyisinizdir umarım,ben pek iyi değilim ya yazı bahane olsun azıcık dertleşelim. Çok sevdiğimiz bir dedemiz kalçasını kırdı ameliyata alınacak yarın,risk yüksek dualarınızı eksik etmeyin...

MAC EXTENDEN PLAY LASH RİMEL
-Fırçası düz cılız bir fırça.
-Fırça şeklinden dolayı aslında hacim vermeyi değil tek tek ayırmayı vaad ediyor. Vaadini de mükemmel şekilde yerine getiriyor. Uzun süredir kullanıyorum taş gibi hala işini güzel yapıyor.
-Verdiği siyahlar fazlasıyla yeterli👍
-Eğer sizde benim gibi tek tek ayrılmış uzun kirpikleri seviyorsanız hala varsa kesinlikle bakın derim.

İşe yarayacak bir bilgi de vereyim;ben uyguluyorum. Memnunum👍 Rimelinizin içine bir kaç damla çörek otu yağı,yoksa zeytin yağı damlatarak kirpiklerinizi belirginleleştirirken aslında beslemiş de olursunuz. Hem makyajınızı tamamlayıp hem de bakımınızı yapabilirsiniz👍💕

OKUDUĞUNUZ İÇİN ÇOOOK TEŞEKKÜRLER EĞER MOBİLDEN  GİRİYORSANIZ WEB SÜRÜMÜNDE GÖRÜTÜLEYİP SAYFAMA KATILMAYI UNUTMAYIN😘


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder