20 Şubat 2016 Cumartesi

GARNİER MICELLAR MAKYAJ TEMİZLEME SUYU

Herkese yeniden merhabalar! Nasılsınız? İyisinizdir umarım! Dua edenleriniz için çoook teşekkür ederim,dedemizin durumu iyi çok şükür😊 eksik olmayın canlar💕 Gelelim sadede;

GARNİER KUSURSUZ(!) MAKYAJ TEMİZLEME SUYU
Bu ürün bir ara acayip rövaştaydı yerlere göklere sığdıramıyorlardı herkes bayılıyordu,mükemmel makyaj temizliyor yüzümü yıkamaya bile gerek duymuyorum diyenler falan vardı. E bende görünce neymiş bu ya bende deneyeyim dedim. Ve önce küçük boyunu sonra indirimde olduğunu görünce büyük boyunu satın aldım.

PEKİ BU ÜRÜNLE ANLAŞABİLDİM Mİ?

-Asla ve asla hiiiiiiiiiç beğenmedim.
-Ciltten cilde farklılık mı gösteriyor bilemiyorum ama yoğun olmayan makyajımı bile temizleyemedi.
-Waterproof ürünleri zaten temizleyemedi.
-Evet pamuğa bakınca tüm makyajınız pamuğun üzerinde gibi görünüyor ama havlu kağıtla sildiğinizde kağıt fondöten fışkırıyor.
Kısacası;Benim beklentimi hiç karşılayamadı. Bence garnier'in başarısız ürünlerinden bir tanesi kendisi.
-Bioderma makyaj temizleme suyuna muadil gösteriliyordu ama bırakın muadil olmayı yanından dahi geçemez bence.
NOT:Cilt tipine göre farklılık gösterebilir bu ürüne hala bayılanlar var kendi cildinizde deneyebilirsiniz,belki sizin hoşunuza gider ama malesef benden geçer not almadı.👎

OKUDUĞUNUZ İÇİN ÇOOOOK TEŞEKKÜR EDERİM CANLARIM,BLOGUMU WEB SÜRÜMÜNDE GÖRÜNTÜLEYİP SAĞ ÜST TARAFTA BULUNAN BU SİTEYE KATILIN BUTONUNA TIKLAMAYI UNUTMAYIN.
BAKIMLI AKŞAMLAR💕


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder