11 Şubat 2016 Perşembe

CİLT BAKIM RUTİNİM

Cilt bakım rutinimin elemanları

Hepinize yeniden merhabalar arkadaşlar şuan mobil'den yazı yazma alıştırması yapıyorum 1-2 tamam😀 Nasılsınız iyisinizdir umarım bugün ki yazımda sizlere cilt bakım rutinimden söz edeceğim gelin okuyalım😊

Öncelikle cilt bakımımın aşamaları
Süt
Temizleme
Peeling
Tonik
Nemlendirme

Unutmadan şunu da söyleyeyim sivilceli bölgelere kesinlikle peeling uygulanmamalıdır. Sivilcelerin daha çok kızarmasına hatta patlamasına bile neden olabilir.😮

CİLT SÜTÜ;Yves Rocher markasına ait sensitive vegetal yüz temizleme sütü,yüzümdeki kiri hafifletmekte öncelikle cilt sütü kullanıyorum, kokusu rahatsız edici değil genellikle her cilt sütünde olduğu gibi yüzü yumuşatıyor. Ama dikkat edin yutmayın😂😂 yutmayın diyorum çünki az bir miktar sıkmaya çalışanız dahi bastırdığınız an fırlıyor şişeden😂

TEMİZLEME;Aslında ben temizlemeyi cildimin ihtiyacına göre yapıyorum. Örneğin bugün Yves Rocher püre system sivilcelere karşı yüz yıkama jelini kullandım. İçersinde peelingimsi küçük tanecikler var ama kesinlikle rahatsız edici değil serinin sadece 1 ürününü kullanmama rağmen ben çok başarılı buldum.
Cildimin arındırılmaya ihtiyacı varsa; Olay markasına ait tazeleyici yüz temizleme jelini uyguluyorum kokusu harika çok hafif yapılı bir ürün köpürmesi fena değil cildimin çok kirli olduğu zamanlarda yine de bunu uygulamayabiliyorum.

Siyah noktalarım boy göstermeye başlamışsa;Garnier skin naturals neem özlü yüz yıkama jelini kullanıyorum çok işe yarıyormu bilmiycem ama temizlik hissini bana veriyor.


PEELİNG:Peeling olarak Yves Rocher'in meşhuuuuuurrrrr(!) kayısılı peelingini kullanıyorum. Hafif yapılı bir peeling cildi çizmiyor kokusu muhteşem. Yıkadığınız an cildiniz pürüzsüz yumuşacık oluyor.

TONİK; Olay markasına ait arındırıcı ve tazeleyeci toniği kullanıyorum. Kokusu çok çok güzel ben çok beğeniyorum. İşini iyi yapıyormu derseniz,etkisi gözle görülür değil derim. Şimdilik idareten hiç yoktan iyidir.

EKSTRA OLARAK;
MAKYAJ TEMİZLEME SUYUM;Garnier micellar kusursuz makyaj temizleme suyunu kullanıyorum ben aslında yüzümü köpürterek yıkandıktan sonra bunu daha çok cildimde kalıntı kalmışsa temizlemek için kullanıyorum çünkü anlatıldığı kadar (kusursuz) değil👎
Göz makyajında ise;Kesinlikle severek kullandığım Yves Rocher markasına ait peygamber çiçeği özlü göz makyaj temizleyicisi çift fazlı bir ürün,kokusu yok. Göz etrafında yağ butonları yapmıyor. En güçlü makyajı bile hızlıca çıkartıyor çok çok başarılı bir ürün👍👍👍👍💕

CİLDİM SİVİLCELİ VE YAĞLIYSA;Avon Nutra Effects yeşil kutuda olan yağsız nemlendiricisini kullanıyorum. Matlaştırması çok başarılı fiyatından beklenmeyecek derecede iyi 👍
CİLDİM NEMSİZSE;Yine aynı serinin lipozomlu kremini kullanıyorum kokuları çok fresh hassas ciltler için idealler

OKUDUĞUNUZ İÇİN ÇOOOOK TEŞEKKÜR EDERİM UMARIM HOŞUNUZA GİTMİŞTİR HEMEN ALTTA BULUNAN İSMİME TIKLAYARAK ÇIKAN EKRANDAN BENİ TAKİP EDERSENİZ ÇOK SEVİNİRİİİM💕💕💕


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder