26 Ocak 2016 Salı

SAÇ BAKIM RUTİNİM/AŞIRI YIPRANMIŞ SAÇLAR

Herkese yeniden merhaba canlarıııım önceki yazımda saçlarımı anlatmıştım şimdi de saçlarımı kurtarmak için neler deniyorum? Öncelikle ürünlere bakalım

KULLANDIĞIM ÜRÜNLER;


Gördüğünüz gibi benim kullandığım ürünler bu şekilde,fakat bazı doğal maskeler de yapıyorum onlardan sonuç alırsam paylaşacağım. 

ŞAMPUANLAMA,TEMİZLEME:
Bir cosmo home alışverişinden aldığım,daha doğrusu çalışan bayanın elime verdiği procerin markasına ait yıpranmış saçlar için keratinli saç şampuanını kullanıyorum. Saçımı uzatmak istersem restorex'İn sarmaşık özlü kuru ve yıpranmış saçlar için olan şampuanını kullanıyorum. Procerinden çok memnun olmasam da restorex'i tek geçerim.

KREMLEME:
Yine procerin markasına ait saç kremini kullanıyorum,kokusu çok temiz bir koku. Fakat saçımda voov etkisi yaratmadılar.. :(

MASKE:
Selective markasına ait Ammino Keratin saç maskesinden çok memnunum fiyatı 40 tl falan olması lazım. Kuaförüm vasıtasıyla tanışmıştım saçınıza kaybettiği nemi ve yumuşaklığı geri kazandırıyor :)

YAĞ BAKIMI:

Saçlarımın uçlarındaki kırıklara uyguladığım 2 ürün var. Birisi Sarı Kantaron yağı aktarlardan kolaylıkla bulabilirsiniz 10 tl gibi bir fiyatı var fakat her derde deva ve olduça yararlı. Onarıcı özelliği ile kırık saçları onarıyor. Detaylı yazısını yazmıştım inceleyebilirsiniz.
Bir diğer ürünüm ise Yves Rocher saç bakım yağı bu üründen de bahs etmiştim okuyabilirsiniz.. Kısaca bitsin diye kullanıyorum..

SAÇ UZATMA,BESLEME,ONARMA:
Aktarlarda satılan bir diğer ürün ise Barcelino markasına ait saç bakım yağı içeriği çok saf ve temiz bitkisel yağları barındırıyor. Saç uzamasına ve onarımına ciddi anlamda katkısı var,alacaksanız ürünün mutlaka bandrollü olmasına dikkat edin 13 tl gibi bir fiyata almıştım. :)
Bemiks kompoze ampül bir kutuda 5 adet var b vitamini içeriyor eczanelerden kolaylıkla edinebilirsiniz. Saçları uzatmaya ciddi faydası var fakat bunun yerine Benexol tablet de kullanabilirsiniz. Ağızdan alımla.
Dax Supergro efsanesini eminim çoğunuz duymuştur bu ürün bir mucize olarak anılıyor adeta,içeriği doğal bitkisel yağlar barındırıyor etken maddesi ise Hindistan Cevizi Yağı,saç uzamasına evet katkısı var fakat düzenli kullanıma özen gösterirseniz.

SAÇIMI NASIL ŞEKİLLENDİRİYORUM?
Çok nadir taft'ın saç köpüğünü kullanıyorum fakat kokusu hoş değil. Bu nedenle fonex markasına ait briyantin kullanıyorum. Saçı oldukça parlatıyor acelem varsa hemen sürüp çıkabiliyorum ama çok uygulandığında saçı biraz sertleştirebiliyor.

OKUDUĞUNUZ İÇİN ÇOK TEŞEKKÜR EDERİM UMARIM FAYDALI OLMUŞTUR. :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder