25 Ocak 2016 Pazartesi

             ^^SARI KANTARON YAĞI MUCİZESİ !^^

Yaklaşık bir aydır elimden katiyen düşüremediğim küçük mucizeyi sizlere anlatmaya değer buldum. Ben sarı kantaron yağıyla ellerimdeki egzama sayesinde tanıştım. Doktorun verdiği ilaçlar malesef hiiiç iyi gelmediği için ben de bir şifa arayışındayken babanem al dene dedi aktara koşarak hemen bir tane edindim. peki başka neye yarar hadi öğrenelim!

SARI KANTARON BİTKİSİ; 


SARI KANTARON YAĞININ FAYDALARI;
-Yara ve yanık tedavisinde kullanılır.
-Romatizma ve kas ağrıları için ağrıyan bölgeye sürülerek uygulanır.
-Kanama durdurması için kullanılır,damar büzücü etkisi vardır.
-Hücre yenileyici özelliğiyle cildin ve saçların yenilenmesine yarar!(saç uçlarına aklınıza geldikçe uygulayııın!!)
-Hemoroide faydalıdır.
-Depresyon belirtilerini alır.
-Ayaklarınız ısınmıyorsa ayaklarınızın altına ovarak bir miktar sürüp çorabınızı giydiğinizde ayaklarınızın üşümediğini fark edeceksiniz! :)
-Cilt lekelerine iyi gelir
-Pişiği iyileştirir.
-Bebekler için rahatlıkla uygulanır.
NOT:Elleriniz kuruyorsa biraz el kremi gibi sürün. Çok iyi gelecektir! :)

Okuduğunuz için teşekkürleeerrr:)))





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder