25 Ocak 2016 Pazartesi

                                    -BİTENLER-

Herkese merhaba umarım iyisiniz,iyi olun! :)
Bir bitenler yazısıyla sizlerleyim bitenler'i biriktirmeyi aslında sevmem toplu yorumlamayacaktım fakat ister istemez biriktirmişim bu nedenle bu bir toplu yazı olucak. :) Hadi başlayalım o zaman.

URBAN CARE NATURALS İNTENSE KERATİN ŞAMPUAN;
Bu şampuanı başta düzenli kullandım,durulanmayan saç bakım spreyiyle beraber ancak sonlara doğru düzenli kullanmadım. Saçıma bir bakım yaptığını gözle göremedim benim için saçlarımı temizlemekten başka birşeye yaramadı malesef,ama memnun kalanlar var saçtan saça farklılık gösterebilir.

AVON SUNSHİNE KİSS BODY SPREY

Tam bir yaz kokusu beni tüm yaz idare etti ve kokusu müthiş fresh bir koku ayrıca kalıcılığı gayet güzel,yaz ile bağdaştırdığım için önümüzdeki yaz tekrar alınacaklar arasında :)

GOLDEN ROSE SILKY TOUCH COMPACT POWDER 

Bendeki 06 numarası çok açık bir renk ben genelde çok az miktarda fondöteni sabitlemek için kullandım fakat acelemin olduğu zamanlarda tek başına da uyguladım kapatıcılığı çok güzel tekrar alınabilir :)

RESTOREX SPEED&LONG ŞAMPUAN

Günlerden bir gün yine saçlarımı yakıp kestirdim,ve deli gibi hızlı uzatan şampuan arayışına geçtim. İlk önüme çıkan bu şampuan oldu,düzenli kullandım. Kokusu asla rahatsız etmeyecek hoş bir koku ancak kalıcı değil,rengi yeşil alışılagelmiş'in dışında bir renk. Saçlarımı yumuşacık yapıyordu ve düzenli kullandığımda saçlarım serpilmeye başlamıştı,saçımı alıştırmamak için her zaman kullanmıyorum fakat bu şampuan mutlaka alıncaklar arasında :)

YVES ROCHER BOUCLES CURLS ŞAMPUAN

Yves Rocher'in şampuanlarından tam ümidi kesecekken aldığım bir şampuan bu. İçeriği oldukça doğal gibi gözüküyor saçlarımın doğal buklelerini gerçekten geri getirmeye çabaladı diyebilirim. Fazla köpürmesini beklemeyin çünkü silikonsuz olduğu için çok köpürmüyor. Yine alırmıyım? Buklelerimi ön plana çıkartmak istersem evet alırım! :)

JOHN FRİEDA SHEER BLONDE ŞAMPUAN

Ürünün vaadleri saçı nemlendirmek,boyanın matlaşmasını engellemek ve sarı tonlarını ortaya çıkartmak. Şampuan açıcı içermiyor, Evet vaadlerindeki gibi sarıları belirginleştirip canlandırıyor sarışınsanız bence bir şans verebilirsiniz derim. 

AVON-ANEW DUDAK DOLGUNLAŞTIRICI RUJ

Uzun uzun anlatılacak bir ürün değil, rengi somonumsu bir krem rengi olduğu için renginden dolayı dudak dolgunlaşmış gibi gözüküyor fakat yeniden almayacağım bir ürün :(

Okuduğunuz için çooooook teşekkür ederim :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder