25 Ocak 2016 Pazartesi

             YVES ROCHER HAİR REPAİR OİL

Kızlar merhaba,nasılsınız? İyisinizdir umarım. Bugün size neredeyse bir çoğunuzun bildiği Yves Rocher markasına ait saç bakım yağından bahs edicem. Ben tam bir saç delisiyim saç bakım rutinimi zaten detaylı anlatacağım için direkt konuya giriyorum :)


YAĞIN İÇİNDE NELER VAR? 
Babassu
Jojoba
Macadamia  
Ürün silikon,paraben,renklendirici içermiyor. 
Ve marka bir fransız markası.

KULLANIM ÖNERİSİ:
Duştan önce kirli saç uçlarına uygulanıp 15 dk. bekletilip yıkanması öneriliyor.

BEN NASIL KULLANDIM?
Duştan önce kirli saçlarımın uçlarına ve boylarına bol miktarda yedirdim en az 30 dk olmak üzere bekletebildiğim kadar beklettim. Daha sonra yıkadım.

İZLENİMLERİM NELER?
Ürünü 5 aydır yaklaşık kullanıyorum ve artık yorumlayabilirim diye düşünüyorum. Ürünün tasarımı çok hoş ben tasarımına ve doğum günüme özel kampanyayla dayanamadım aldım. Fakat saçımda vaaooov! etkisi yaratmadı. Ben genelde bu ürünü yağlarla karıştırıp kullanıyorum. Ürüne puanım 10/5


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder