16 Mart 2017 Perşembe

REVİGEN ŞAMPUANI DENEDİM!

Merhaba,bugünkü yazımda sizlerle Revigen şampuan'ı ile ilgili deneyimlerimi paylaşacağım,keyifli okumalar.
Revıgen'ın sitesinden alıntıdır.

VAADLERİ NELER?
-Dökülmelere karşı canlandırıcı şampuan olarak geçiyor.
-Saçlı deriyi tahriş etmeden temizler,saçtaki yağ ve kepeğin uzaklaştırılmasını sağlayarak saç büyümesi için saçlı derinin ihtiyaç duyduğu bioaktif besinler,botanikler ile saçların beslenmesini,nem tutmasını sağlayarak sağlıklı saç büyümesi için ideal ortam yaratır.
-Boyalı saçlar için uygundur.
-Saç kırıklarını giderir.
-Sık kullanıma uygundur.
-UV-B filtleri içerir.
-Boyar madde içermez.

BENİM DENEYİMLERİM NELER OLDU?
-Saç dökülmemi kesinlikle azalttı hatta koparak dökülmelerime de iyi geldiğini söyleyebilirim.
-Kepekli bir saç derim yok ama kuruluktan pul pul dökülmeler yaşayabiliyorum ona pek bir faydası olmadı maalesef.
-Şampuanı 15-20 gündür kullanıyorum saç uzama hızım kesinlikle arttı.
-Nazik bir şekilde saçlarımı temizledi.
-Saçlarım yıpranmış ve çok kuru fakat saçlarımda karışma yapmadı.
-Yıkadıktan sonra yumuşak bir his bıraktı.
-Saç kırıklarımda şuanlık bir değişim gözlemliyorum.
-İçerik bakımından zengin oluşu da beni cezbetti doğrusu ve kokusu müthiş hafif ve güzel bir koku.
-Ben şampuandan genel olarak memnun kaldım.

Okuduğunuz için teşekkür ederim,blogumu izlemeye almayı lütfen unutmayın. 
Kendinize iyi bakın.

1 yorum: