17 Şubat 2017 Cuma

EVE SHOP ONLİNE ALIŞVERİŞİM

Bugün sizlere eve shop online mağazasından yapmış olduğum alışverişimin detaylarını anlatıyor olacağım.Online mağaza hakkında olumsuz çok fazla şey duymuştum. Örneğin;'Kargom geç geldi. Ürün kırılmış. İade sorunları gibi.' Eve shoptan alışveriş yapmak güvenli mi? Eve Shop Müşterisine destek oluyor mu? Bu soruların cevapları için yazımı okumaya devam edebilirsiniz. Keyifli okumalar.

1.ADIM SİPARİŞ
-Site çok düzenli ve kolay bir kullanıma uygun yani benim gibi tek başınıza önceden hiç online alışveriş yapmamışsanız bile zorlanmayacaksınızdır.
-Ürününüzü seçiyorsunuz,sepete ekliyorsunuz.
-Üyeliğiniz varsa üye girişi yapıyorsunuz yoksa yeni üye kaydı oluşturup alışverişinizi tamamlamaya geçiyorsunuz.
-Adres bilgilerinizin doğruluğundan emin olduktan sonra siparişi tamamla botununa basıp kart bilgilerinizi eksiksiz giriyorsunuz ve site siparişinizi alıyor.

2.ADIM FİRMA BİLGİLENDİRMESİ
-Siparişinizi tamamladıktan sonra,firma doğrudan size mail olarak sipariş kaydınızın oluşturulduğunu bildiriyor.

3.ADIM ÜRÜNÜN PAKETLENMESİ 
-Her adımda olduğu gibi ürününüz hazırlanıyor şeklinde bir mesaj alıyorsunuz.

4.ADIM ÜRÜNÜN KARGOYA VERİLMESİ 
-Ürün kargoya verildiğinde ürününüz kargoya verilmiştir,şeklinde bir mesaj alıyorsunuz. Maili açtığınızda kargonuzu mail sayfanızdan kolaylıkla takip edebilirsiniz,sayfadan doğrudan tıkladığınızda kargonuzun nerede olduğunu görüyorsunuz.

5.ADIM ÜRÜNÜN TESLİM BİLGİSİ
-Ürününüz teslim edilmiştir mesajı geliyor ve her adımda siparişinizi verdiğiniz andan itibaren haberdar oluyorsunuz. 

NOT:KESİNLİKLE SPONSORLU BİR YAZI DEĞİLDİR. ONLİNE ALIŞVERİŞ DENEYİMİMİ SİZLERLE PAYLAŞMAK İSTEDİM. UMARIM SEVEREK OKUMUŞSUNUZDUR.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder