17 Ekim 2016 Pazartesi

RİTUEL DE BEAUTE BURUN BANTLARI'NI DENEDİM!

Herkese yeniden merhabalar,Rituel De Beaute markasına ait burun bantlarını denedim! İlk defa kendimi manken olarak kullandım,keyifli okumalar. ❤

ÜRÜNÜN AÇIKLAMASI;
-Siyah nokta ve kir temizleyici bantlar.
-Cildinizi siyah nokta ve kirden arındırır.
-Aloe vera etkisi ile cildi rahatlatır.
-6 adet bant içerir.

BENİM DENEYİMLERİM;
-Bu markaya ait burun bantlarını zaten birçoğumuz duyduk,çok hızlı bir şekilde yayıldı.
-Ben de herkes beğendiği için bir şans vermek istedim,ve Tedi'den satın aldım. Ayrıca bim'de de satılıyor.
-İlk uygulamamda anneme sürekli "sinek ilacımı sıktınız?" gibi sorular sordum,etrafta sinek ilacı arıyordum. Meğer kokunun kaynağı burun bantları imiş.😂
-Yani bantlar kötü kokuyor.
-Burnumu iyice ıslanıp yavaşça tepeden yanlara doğru bastırıp havasını alarak uyguluyorum ve 15 dakika bekletiyorum.
-Bantlar,yanlardaki siyah noktaları iyi bir şekilde temizliyor fakat üstlerdeki siyah noktalar da çok başarılı değil maalesef. 😕
-Çıkaramasa dahi derinde ki siyah noktaları yüzeye yaklaştıyıor,peeling yardımı ile temizlemeyi kolaylaştırıyor.
-Benim gibi hassas gözleriniz varsa hafif bir yanma hissedeceksiniz.
-Fiyatı 6 TL.


Genel olarak bantlardan memnun kaldım,1 kutu bitti. 2. Kutuya geçtim bile. Uygun fiyatlı burun bandı arayışındaysanız tavsiye ederim. Okuduğunuz için teşekkürler, blogumu izlemeye alırsanız çok mutlu olurum. ❤


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder