18 Ekim 2016 Salı

AUSSİE 3 MİNUTE MİRACLE'I DENEDİM!

Herkese yeniden merhabalar,bu yazımda Aussie markasına ait 3 minute miracle saç maskesini anlatacağım,keyifli okumalar. ❤

Ürünün işlevi ve açıklaması;
-Tam olarak 3 dakika içerisinde mucizevi yapılandırma.
-Yıpranmış ve bitkin düşen saçı gösterişli parlak ve kolay şekil alan bir güzelliğe dönüştürmeye yardımcı olur.
-Yatıştırıcı Avustralya nane balzamı ile sertleşmiş saç yapısını yumuşatmaya ve kırılmış saç uçlarını pürüzsüzleştirmeye yardımcı olur.

Benim deneyimlerim;
-Aussie markasına ait bu seri çok ses getiren bir seri olduğu için,malum benim saçlarda artık öldüğü için denemek istiyordum, bayram indirimde almıştım.
-Vaad ettikleri çok iddialı fakat bence vaad ettiklerini yerine getiremeyen bir ürün.
-Yıpranmış saçlarıma hiç bir faydası olmadı.
-Ürünün tek faydası,saçları yumuşatması o da geçici olarak.
-Duştan çıkınca saçlarıma sıvı saç kremi kullanmazsam açılmıyor.
-Kokusu güzel meyveli sakız gibi kokuyor.
-Bana göre fazlasıyla şişirilmiş bir ürün.
-İçeriği çok kötü.
-Kullandığım süre içersinde saçlarımı kabarık,ama sönük gösterdi.
-Gerçekten memnun kalmadığım bir ürün oldu maalesef.

Okuduğunuz için teşekkür ederim,umarım faydalı olmuştur. Bloğumu izlemeye almayı lütfen unutmayın. ❤


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder