4 Mart 2016 Cuma

PARFÜM ÖNERİLERİ

Bloguma yeni katılanlar hoşgeldiniz sefalar getirdiniz öncelikle😊 Umarım iyisinizdir,bu yazıda 2 tane parfüm önerisi yapacağım kaliteli kokular her ikiside buyurun inceleyelim💋;

CHRİSTİAN DİOR - DUNE;
Bu kokuyu çocukluğumdan beri yakından tanıyorum annemin imza parfümüdür. Günlük kullanılabilecek bir koku değil özel davetlerde,özel günlerde daha uygun olacağını düşünüyorum. Kokusu kadınsı,cazibeli,hafif odunsu,kalıcı diyebilirim. Tam terim bulamadım ama bu şekilde sanırım anlatabilirim. Kesinlikle öneriyorum ha-ri-ka! 💋💋

CALVİN KLEİN - ETERNİTY MOMENT;
Günlük kullanıma uygun,çiçeksi,doğal,kalıcı,çok hoş bir koku  mis gibi😘 Bunun yanı sıra büyük boyunu da aldık ve bayılarak kullanıyorum kesinlikle önerimdir. Çok taze bir koku💋💋


Umarım yazım hoşunuza gitmiştir,merak ettiğiniz şeylerse bir fikriniz olmuştur umarım. Kendinize çok iyi bakın,blogumu hala takibe almadıysanız takibe almayı unutmayın,hoşçakalın ballar💋💋


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder