3 Mart 2016 Perşembe

BİTENLER VE ÇÖPE GİDENLER #1

Avon roll on
garnier mıcellar makyaj temizleme suyu
Yves rocher Boucles Shampoo
Avon el kremi

Merhabalar bloguma yeni katılan hoş geldiniz sefalar getirdiniz :) İlk bitenler ve Çöpe gidenler yazımı yazıyorum. Bakalım hangi ürün nasılmış? 🙈

Avon'un anti perspirant aqua roll on'u;
Aslında kışın roll on ve deodorant kullanımı aza iner fakat ben yaz kış kullanıyorum daha önce Avon markasına ait 3-4 roll on bitirmişimdir sanırım içeriğini bilmediğim için bu sıralar biraz çekinsem de,ben memnun kaldım👍

Garnier Mıcellar Kusursuz(!) Makyaj Temizleme Suyu;
Herkesin bayıldığı hatta bioderma'ya muadil gösterilen bu ürün bence yanından bile geçemez.. Hiç memnun kalmadım ben maalesef🙇 Makyajımı hiç temizlemedi diyebilirim. Bitene kadar kullanmak istedim ama ben daha çok makyajını tamamen temizledikten sonra tonik olarak uyguladım bunu.

Yves rocher boucles Şampuan;
Bukleleri belirginleştirme vaadini kusursuz yerine getiriyor,ben sevdim yine alabilirim kesinlikle😊👍 paraben ve silikon içermemesi de harika💞

Avon aşırı kuru çatlak eller için acil yardım kremiydi sanırım tam adı;Bu ürün bana hediye gelmişti hediyeleşme etkinliğinden sanki hediye değil küfür gibiydi adeta... Yapısı berbat 5 dk boyunca yedirmeye çalışsam da asla yediremedim elimde bembeyaz kaldı bende sinirlendim çöpe fırlatacağım birazdan.. 🙈🙇

FA aqua deodorant;Ya kokusuna vuruldum.. Ve 20 günde falan bitirdim iz bırakmıyor 1 gün falan kesin temizlik hissi veriyor 1 günden sonra geçmeye başlıyor ama o kokusu💞💞💞 kışın yine dayandı da yazın bilemiyorum dayanırmı..

OKUDUĞUNUZ İÇİN ÇOK TEŞEKKÜR EDERİM,İÇLERİNDE MERAK ETTİĞİNİZ ÜRÜN VARSA UMARIM SİZİ AYDINLATABİLMİŞİMDİR.😊 SORULARINIZ VARSA YORUM BIRAKABİLİRSİNİZ. BLOGUMU TAKİBE ALMADIYSANIZ ALMAYI UNUTMAYIN. ESEN KALIN💞💞💋


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder