30 Ocak 2016 Cumartesi

   HAYVANLAR ÜZERİNDE DENEY SORUNU(!)

Bizim güzelliğimiz uğruna hayvanların acı çekmesi adil bir durum kesinlikle değil. Eminim herkes benimle aynı fikirdedir,yani umuyorum.(!) Şöyle de bir gerçek var ki,malesef hepimizin bunu bildiği gerçeğinin yanı sıra,çoğu kişi deney yapmış mı yapmamış mı bakmıyor. "Ürün iyi mi? İyi. İşime yarar mı? Yarar. Alıyorum!" Şeklinde bir bakış açısıyla bakıyor. Aynı şey bizlere yapılsa ne hissederiz? Dilleri olmadığı için acı çekmiyorlar mı sanıyorsunuz? Yanlış,çok yanlış. Bu hissiyatları taşımak için evcil bir hayvanımızın vs. olmasına gerek yok,şayet benim yok. Hiç olmadı,fakat ben bu yapılan yanlışlığın(!) farkındayım. Google da şimdi "hayvanlar üzerinde test yapan markalar" yazıp aratsanız bir çok marka çıkacaktır. Nereden bileceğiz doğru mu yanlış mı? Aslında hiç bir marka ben hayvanlar üzerinde test yapıyorum demez. Kime inanacağımızı da bilmiyoruz ki? Sadece vicdan arkadaşlar,biraz vicdan... Şayet test yapıldığı kanıtlanmış bir marka eğer ki varsa,lütfen kullanmayın... İnsanlığınızın hatrına... 


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder