9 Ocak 2017 Pazartesi

GARNİER NEM BOMBASI İNCELEMESİ

Bugünkü yazımda garnier nem bombası hakkında düşüncelerimden bahs edeceğim, ve farklı bir uygulama şekli keşfettim,onu da sizlerle paylaşıyor olacağım, keyifli okumalar.

Ürün tek kullanımlık bir kağıt maske,nemlendirici serum ve hyaluronik asit içeriyor. Gözenek görünümünü azaltmayı,cildi ferahlatmayı ve yağlanmayı kontrol altına almayı vaad ediyor.

Ürün deneyimlerim;
➡Maske yüzüme büyük geldi.
➡Kağıt maske fazla ıslak fakat ben bunu avantaja çevirdim. Maske nasılsa çok ıslak olduğu için,uygulama sonrası ambalajının içine geri koydum,nereden aklıma geldi bilmiyorum ama çok iyi yapmışım. Maske uygulaması yaptıktan sonra her akşam kağıdı sıkarak maskenin üzerindeki serumu cildime yedirdim. Zaten temiz cildime uygulama yaptığım için bir sorun yaşamadım.
➡Bu farklı uygulamamdan sonra cildimde iyileşme gözlemledim.
➡Kış aylarında uygulamak zor çünkü ürün gerçekten yüzü ferahlatıyor.
➡Sağlıklı ama mat bir görünüm sağladı.
➡Cildiniz sivilceye meyilliyse ürün aşırı sıvı olduğu için sivilcelenmeye neden olabilir. Ben cildimin akneye meyilli olduğunu hissettiğimde ürünü uygulamıyorum çünkü o dönemde akneye neden oldu.
Önerir miyim? Evet. Benim sevdiğim bir ürün oldu.
➡Garnier ürünlerinden biraz soğumuş olsam da bu ürüne ara sıra şans verebilirim.

Okuduğunuz için teşekkür ederim,blogumu izlemeye almayı unutmayın. ❤
Nemlendirici öneriniz varsa benimle yorumlarda paylaşırsanız sevinirim.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder