23 Kasım 2016 Çarşamba

DERMOKİL 7 ETKİLİ CİLT BAKIM KÜRÜ

Herkese merhabalar bu yazımda Dermokil markasına ait günlük cilt bakım küründen bahs edeceğim, keyifli okumalar.

Kasım ayında bir blogger etkinliğimiz olmuştu,T shop kozmetik'in ev sahipliğinde dermokil bizlere sponsor olmuştu ve ürünlerini denememiz için vermişti tüm ürünlerin detaylı yazısı gelecek.

Ürünün vaadleri;
-Doğal kil içeriği ile etkili cilt temizliği sağlar.
-Mikro yapıdaki zeytin çekirdekleri ile cildi ölü derilerden temizler.
-Maske uygulaması ile cilt bakımı sağlanır.
-Nemlendirme;Bal özü ile cildi nemlendirmeye yardımcı olur.
-Yenileme; Salisilik asit ile sivilce ve siyah noktalara karşı cilt yenilenmesine yardımcı olur.
-Onarım;Çinko türevleri ile cildin onarılmasına yardımcı olur.
-Sıkılaştırma;Uygulama esnasında cildi gererek sıkılaşmasına yardımcı olur.

Kısacası 7 etkili mükemmel bir cilt bakım ürünü.

Benim yorumlarım;
-Cildi hassas bir şekilde derinlemesine temizlediğine beni ikna etti.
-Akne sorunu olan ciltlerin peeling yapması yasak da olsa ben hafifçe durularken yaptım,irritasyona sebep olmadı.
-Maske uygulaması yaptıktan sonra cildi kaskatı değil,yumuşacık bırakıyor nemlendirme ihtiyacı kesinlikle hissettirmiyor.
-Sivilcelere etkili diyebilirim,cildi güzel bir şekilde temizleyip arındırdığı için daha taze bir cilt imkanı sağladı.
-Sivilce lekelerimde bir azalma gözlemliyorum,sanırım kür bende bu işe de yaradı.
-Kısacası ben bu 7 etkili kürü çok beğendim.
-Soranlarınız olmuştu,garnier'in 3ü 1 aradasından bence daha başarılı.
Kür hakkında olumsuz bir yorum okumadım.

Okuduğunuz için teşekkürler.❤
Bloğumu izlemeye almayı unutmayın.

1 yorum: