14 Ekim 2016 Cuma

INNOVA TONIC FRESH'İ DENEDİM!

Herkese yeni bir yazıyla merhaba,umarım keyifle okursunuz. ❤

ÜRÜNÜN AÇIKLAMASI VE VAADLERİ;
-Normalden yağlıya dönük ciltlere uygundur.
-Alkol içeren tonik rahatlatıcı ve ferahlatıcı özelliğe sahip olup gözenekleri sıkıştırır.
-Cildin nem seviyesini korur.
-İçeriğindeki allantoin iritasyonu önler.
-Hamamelis extract cilde yumuşaklık kazandırır.
-Temiz cilde uygulanır.

BEN NASIL KULLANDIM?
Her akşam,yüzümü yıkayıp ardından  toniği uyguladım. Aklıma geldiğinde sabah da aynısını yaptım.

ÜRÜN İLE İLGİLİ DÜŞÜNCELERİM;
-Ürünü uyguladığımda cildimde makyaj artığı vs. kalmış ise çok güzel bir şekilde temizliyor.
-İrritasyona sebep olmadı.
-İçeriğindeki alkol beni rahatsız etmedi aksine cildimi yatıştırdı.
-Sivilce gibi problemlere sebep olmadı hatta sivilceleri engelledi.
-Ferahlattı.
-Vaad ettiği her şeyi yerine getirdi. Çok memnun kalarak kullanıyorum,sizlere de tavsiye ederim.

Okuduğunuz için teşekkür ederim,blogumu takibe almayı unutmayın lütfen. 😘


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder