21 Eylül 2016 Çarşamba

3-4 GÜNDE ZORLU AKNE VE SİVİLCELERE VEDA!

Akneye meyilli bir cildiniz varsa,dönemsel can sıkıcı sivilcelerle savaş veriyorsanız,buyurun okumaya devam edin.👇

Bitkilerin gücüne inanan,ve doğadan gelen yağlarla çoğu problemin çözüleceğine inananlardanım. 2-3 aydır oturttuğum ve dışına çıkmadığım bir cilt bakım rutinim var,hem de çok uygun fiyatlı ve kesin çözüm sunan. Ben cilt bakımının hatta kişisel bakımın doğal yöntemlerle yapılması taraftarıyım,inanın doğanın çözemeyeci şey yok.

Kurtarıcı tedavimin yıldızı;
-ÇAY AYAĞI YAĞI;
Sivilce ve siyah noktalara inanılmaz iyi gelen,kısa sürede fayda sağlayan yağlardan benim cildime en iyi gelen,çay ağacı yağı'dır.

Nasıl uyguluyorum?
Önce cildimi doğal defne sabunu ile yıkıyorum,dilerseniz onun da yazısını aşağılardan okuyabilirsiniz.👇
Daha sonra çay ağacı yağı'nı sorunlu bölgeye en fazla 3-4 damla kadar uyguluyorum. Gece yatmadan uyguluyorum,sabaha kadar emilmiş oluyor. Tüm yüzünüze uygulamayı denemeyin cildinizi aşırı kurutup hassas bir cildiniz varsa tahriş edebilir. En fazla 3-4 gün içinde sizi rahatsız eden sivilcelerinizin yok olduğunu göreceksiniz. Fakat en önemlisi, cildinizi tanımak. Ben sadece 2 ürünle bakım rutinimi tamamlıyorum. Bazen ihtiyaca göre salyangoz kremi de uyguluyorum. Yakın zaman da yazısı gelecek.
Mutlaka dermatoloğa da gitmelisiniz, yinede en doğrusunu dermatologlar bilir.

Okuduğunuz için çok teşekkür ederim blogumu izlemeye almayı lütfen unutmayın.❤


1 yorum: