10 Nisan 2016 Pazar

GARNİER ÇİFT FAZLI GÖZ MAKYAJ TEMİZLEYİCİ

Herkese yeniden merhabalar!😊
Nasılsınız,umarım iyisinizdir👍 Bugünki yazıda neredeyse herkesin aşina olduğu garnier'in göz makyaj temizleyicisinden bahs edicem bakalım bu ürün nasılmış bir de benden dinleyin😊

GARNİER ÇİFT FAZLI GÖZ MAKYAJ TEMİZLEYİCİSİ

VADDLERİ;
-Ultra makyaj çıkartma
-Kirpik güzelleştirici bakım,içeriğindeki argınıne kirpiklere bakım sağlar.
Suya dayanıklı makyajı ovalamadan çıkartır.

Nasıl uyguluyorum?
-Yuvarlak bir makyaj temizleme pamuğuna her iki gözüm için bir miktar döküp gözlerimin üzerine yerleştiriyorum,hareket ettirmeye gerek kalmıyor 4 sn sonra makyajınız çözülmeye başlıyor👍

Memnun kaldım mı? Vaadlerini yerine getiriyor mu?
Kesinlikle memnunum. Bu üründen önce yves rocher'in göz makyaj temizleyicisini kullandım,o kesinlikle daha yağlıydı yağlı olduğundan daha hızlı temizliyordu ama bu ürünün yağı aşırı değil gayet güzel ve kullanmaya başlayalı 1 hafta olduğu halde kirpiklerimi gözle görünür şekilde uzattı.
Tavsiye ederim. Ben şuanlık gayet memnunum👍

OKUDUĞUNUZ İÇİN TEŞEKKÜR EDERİM. BLOGUMU TAKİBE ALMADIYSANIZ ALMAYI UNUTMAYIN HOŞÇAKALIN😘


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder